12.9.2015

Sininen

Moikka,

tää viikko on ollut Juusosta erossa olemista lukuunottamatta ihana! Viikon ensimmäiset päivät oli täysin vapaita töistä tai koulusta, niitä ennen 21 päivää putkeen sisälsi vähintään jompaa kumpaa aktiviteettia, joten tarpeeseen tuli. Arkea uudessa kodissa on hieman vaikeuttanut rikkinäinen hella, johon huoltoa odotellaan edelleen... Täytyy varmaan pian alkaa pyytää jotain vuokra-alea, ollaan eletty nyt tässä asunnossa 11 päivää ilman toimivia hellalevyjä, ärsh! Onneksi sentään uuni toimii.


Viikko on ollut hyvin ravintola- ja kaveripainotteinen, kävin nimittäin herkuttelemassa eri seuralaisten kanssa kolmessa paikassa jota oon jo kauan halunnut kokeilla: Juuson kanssa Gaijinissa, Kaisan kanssa Kiilassa ja Annen kanssa Fukussa. Jokainen oli erittäin naminami. Kaveriviikkoon sain tänään vielä jatketta kaaso-Riikasta, joka tuli Helsinkiin toisiin häihin ja on ensi yön mun luona!


Syömisen ja ystävien lisäksi olen yrittänyt suunnata energiaani muuttopurkamiseen :D Juuso käväisi yhden yön täällä Helsingissä ja lähti taas tänään aamujunalla Tampereelle, nimittäin juoksemaan elämänsä ensimmäisen puolimaratonin, jee! Oon aika ylpee tosta velmusta, se keksi sen idean vasta pari viikkoa sitten ja menestyksekkäästi meni. On se ihmeellinen mies mutta sen mä jo tiesinkin.


Oon jotenkin ihan supervinksallani ja vaatteet rutussa ja vinossa näissä kuvissa, taitaa vaatia totuttelua pitkästä aikaa. Heh. Nyt puran vielä yhden laatikon (mun päivän fraasi) ja sitten rentoudun Simpsoneiden parissa, oujee. Huomenna duuniin koko päiväksi ja sitten alkaakin taas uusi kouluviikko!

Pusi!

1 kommentti:

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!