1.5.2015

Huhtikuu paketissa

Toukokuu. Toukokuu... Toukokuu?!

Miten voi olla jo kesä. Ulkona näpit hytisee, mutta harmaan taivaan keskeltä välillä maahan asti tiensä halkaiseva aurinko lämmittää osuessaan iholle. Reilun kahden viikon päästä me pötkötellään Espanjan auringon alla. Huhtikuu hurahti ohitse ihan älytöntä vauhtia, ja sen aikana ehdin laittaa melkein koko elämäni uusiksi: uusi kaupunki, uusi koti ja uusi työ. Voipi olla, että hetki menee että näihin kaikkiin tottuu ja rutinoituu mutta ihan superinnolla odotan, mitä tulevalla on hihassaan :)

Laitetaas vielä pötköön huhtikuussa kuvatut asut. Mikä näistä on teidän lemppari ja miksi?


Missä olette, armaat lukijani? Yhtään kommenttia en ole saanut kahteen viikkoon ja sitäkin edeltävät tosielämän kamuilta, ei sillä että ne olisivat yhtään vähemmän arvokkaita. Bloglovinista ja Blogilistalla uusia tilaajia näyttää ilmestyvän lisää, mutta kommentit vähenevät. Omituista.

Onko muutkin olleet yhtä kiireisiä kuin minä, onko jutut huonontuneet vai onko tähänkin blogiin iskenyt se kuulemma muitakin blogeja kovasti vaivannut kommenttikato? Alkaa olla jo ikävä teitä!

Ihanaa vappua kaikille! Nyt paneudutaan taas MM-lätkään ja sen jälkeen aletaan purkaa lisää muuttolaatikoita. Otin paljon kuvia meidän vapusta ja vielä olisi kirjoitettavaa meidän entisestä asunnosta, yritän ehtiä ne viikonlopun töistä huolimatta eetteriin pian kun asiat on vielä tuoreena mielessä :)

12 kommenttia:

  1. Mun lemppari asuista on nro 5, koska se on kivan yksinkertainen ja mulle tulee siitä vähän mieleen Alexa Chungin tyyli :) (en tiiä tykkäätkö Alexan tyylistä mutta kohteliaisuudeksi tarkoitin koska mun mielestä Alexan tyyli on ihanin!) Ja oon jotenkin alkanut tykkäämään tummansinisestä paljon.

    Oon ollut superkiireinen kun yritän saada mun opinnot valmiiks ja tehdä kaikki muutkin projektit joita oon itselleni ottanut... Mutta ehkäpä kohta kiire helpottaa :) Onnea sulle kaikkiin uusiin juttuihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oi, todellakin tuo on aivan hirmuisen suuri kohteliaisuus koska Alexan tyyli on upea! Paljon tsemppiä sulle opintojen loppurutistuksiin ja muihin <3 Kiitos :)

      Poista
  2. Täälä seuraillaan hiljaisesti kyllä! Mutta tuntuu kans et taas vaan hujahti yks kuukausi ja kohta on ihan oikeesti kesä! <3

    Ja kakkos asu on mun lemppari ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ihana Julle <3 Äläpä! Ja nyt kun vihdoin edistyn julkaisemaan nää kommentit niin on toukokuu jo pitkällä :|

      Poista
  3. Täällä ollaan! Itse oon myös aika kiireinen, joten käyn silloin kun ehdin, blogit lukasemassa mutta kommentoida en yleensä viitsi. Mistähän johtuisi, saamattomuudesta varmaan :D Olis huikeen kiva saada kuvia teidän uudesta kodista :) Haluatko kertoa missä päin espoota asustelette?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hööh! Se on tää älypuhelinaikakausi kun vaikuttaa myös, ei puhelimella jaksa kommentoida samalla tavalla... Asutaan Helsingissä Pitäjänmäessä, käyn Espoossa ainoastaan töissä :)

      Poista
  4. Luen aina kaikki sun postaukset mutta oon ihan äärettömän huono kommentoimaan mihinkään blogiin. Pitäis ruveta petraamaan. Usein luen blogeja puhelimella esim matkalla kun kävelen tai junassa niin jotenkin vaan lukee postauksen ei vaan tuu kommentoitua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, Noora! <3 Se on totta. Mä itse teen Bloglovinin kanssa niin että jos luen postauksen, johon mulla on myöhmemin sanottavaa, merkkaan sen silleen Mark as Unread eli voin palata siihen myöhemmin koneella. :)

      Poista
  5. Juu täällä ollaan! Nimenomaan kiireisenä, reiluun kahteen viikkoon osuu tasan yksi vapaa (ja sekin meni jo), voi että mää niin ootan torstaita. En tee yhtään mitään. :D

    Mun lemppariasu oli nro. 5, yksinkertaisen tyylikästä ja rentoa. Mee like. :) Itse asiassa aika samantyyliset vaatteet itsellä on yllä ööö joka päivä, mutta olen kyllä kaukana tyylikkäästä, lähinnä olo on "en jaksanut panostaa joten näillä mennään". :D Hiuksetkin on aina miten sattuu, en ole laiska tai mitään... :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaaaa!!! Kuulostaa samalta kun mun meiningit viime viikkoina, ihan hullua. No mäkin oon aina ihan miten sattuu et hei! Ihanaa kevättä sulle <3

      Poista
  6. Mä sanoisin et kakkone on mun lemppari. Täällä suunnassa ollaan ainaki oltu niin kiireisiä et blogien lukeminen jääny niin vähäiselle, kommentoinnista puhumattakaan! ihanaa kevättä ja kesää sinulle ja lupaan muistaa kommentoija useamminkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kuulla susta, oot yksi vakkarinimimerkki! <3 Samoin sulle :)

      Poista

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!