9.4.2015

10 faktaa minusta

1. Oon niin koti-ihminen kuin ihminen vaan olla voi! Valitsen illan kotona herkkujen ja hyvän sarjan kera yli bileillan milloin tahansa, mutta jos päätän lähteä ulos, sitten mennään useimmiten täysillä pilkkuun asti!

2. Haluan olla ihminen, joka elää hetkessä, mutta silti rakastan sitä tunnetta kun on jotain odotettavaa! Matka, uusi koti, jokin juhla tai muu tapahtuma, mitä vain. On ihanaa aina laskea päiviä johonkin :)

3. Rakastan arkea. Kun sen saa toimimaan, kaikki muukin toimii.


4. Mulla on paljon erilaisia perussairauksia, jotka eivät ole ennen haitanneet elämää mutta jotka ovat viimeisen reilun vuoden ajan olleet aika ärhäkällä päällä ja olo on ollut aika puolikuntoinen. En malta odottaa sitä tasapainon päivää, kun mennään taas täydellä energialla... Oon varmaan ihan ihmeissäni, kun se vihdoin tapahtuu :D

5. Oon huono juomaan vettä! Aina kausittain saan itseni juomaan sitä heittämällä sen 2-3 litraa päivässä esim. kuukausiksi, mutta sitten taas tapahtuu jotain ja se jää. Nyt on käynnissä taas tällainen "kuiva kausi" ja sen huomaa heti voinnissa ja ihon kunnossa.

6. Nään tosi paljon hampaisiin liittyviä unia! Hampaat ällöttää mua joten kai ne on mun versioita painajaisista :D Oon myös lukenut, että hammasunet liittyy useimmiten jonkun läheisen poismenoon ja kerran mulla osui ne aika kohdalleen tämän ajatuksen kanssa. Se oli kyllä spooky hetki!


7. Olen asunut elämäni ensimmäiset 19 vuotta isäni kanssa, vanhempani erosivat minun ollessa 6-vuotias. Tää isän kanssa asuminen aiheuttaa aina jostain syystä kaikissa ihmetystä, että miksi tyttölapsi ei ole muuttanut äidin kanssa?! Samoin veljeni on sitten asunut äidin kanssa. Meidän mielestä siinä ei ole koskaan ollut mitään outoa, näin vaan tuli päätettyä silloin joskus ja sillä on menty :D Mä oon ollut aina vähän isintyttö ja äitin kaveri.

8. Suurin osa rahoistani menee peruselämisen lisäksi matkusteluun. Käytän mieluummin rahaa lentolippuihin kuin baari-iltoihin!

9. Haaveilen omista lapsista jo jopa lähivuosina, joskus ne on olleet ajatuksissa hankkia jo tämänikäisenä kuin nyt olen, mutta taidan haluta nauttia vapaudesta vielä jonkin aikaa :) Jos ovat sitä ennen tullakseen, tulkoon!

10. Mulla on kaksi tatuointia ja haaveilen kolmannesta pikkuruisesta. Rakastan kuviani, mutta jos nyt päättäisin uudelleen, en välttämättä ottaisi niitä vaan valitsisin täysin puhtaan ihon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!