8.4.2015

Viimeisiä viedään

Hellurei ja hellät tunteet!

Vähiin käy Tampere-aika, mulla on enää kolme työvuoroa (piti olla kaksi, mutta otin tälle illalle yhden) ja ensi maanantaina olisi sitten mun suuntana Helsinki. Varsinainen muutto meillä on kuun lopussa, mutta mä aloitan työt Espoossa jo tiistaina joten meen asustelemaan siksi aikaa veljelle ja/tai äitille.

Monta vuotta halusin muuttaa pois Tampereelta ja Helsinkiin, mutta nyt kun se asia alkaa olla konkreettisesti käsin tunnusteltavissa, mieli epäröi koko ajan. Olen vihdoin kotiutunut Manseen kunnolla, löytänyt ne omat piirini ja paikkani ja alueeni. Mutta eteenpäin on mentävä! Vielä onneksi tämä viikko aikaa nauttia Tampereesta täysillä, sitten siitä eteenpäin olen lähinnä visitoija. Nyyh!






Toppi; Vero Moda
Farkut; Valley Girl
Neule; Gina Tricot
Laukku; H&M
Nilkkurit; Vagabond

Tänään ollaan myllätty kellarivarastoa ja käyty tavaraa läpi muuttoa silmällä pitäen, huhhuh. Mukamas ollaan käyty tuokin varasto kokonaan läpi pari vuotta sitten, mutta silti siellä on täyttä roskaa ihan hirveesti. Haaveilen siitä päivästä, kun olisin varastoton ihminen eli omistaisin täysin vain sen, mitä kotoani sisältä löytyy. Saas nähdä, tuleeko tän elämän aikana tapahtumaan :D

Löysin myös vihdoin laatikon, joka katosi 2012 muutossa nykyiseen asuntoon, en voi ymmärtää miten en muka sitä käynyt läpi silloin viime varastosiivouksessa?! Tutkimattomat ovat muuttojen tiet, toivottavasti tällä kertaa tässä muutossa kaikki löytyy heti.

Kellarivarasto jäi vielä vähän kesken, se täytyy hoitaa vielä loppuun minkä lisäksi meiltä löytyy myös ullakkovarasto, oijoi...



Vielä olisi illalla tosiaan edessä extempore-työvuoro, sitä ennen väsäsin varastosiivouksen jälkeen vielä avokado-pippurikinkku-tomaatti-ruisleipäset ja nautiskelin ne muumilimsan kera, ah. Ei kovin fitnessii, mutta oikein hjuvaa!

Ihanaa kun aurinko paistaa!

2 kommenttia:

  1. ihan huippua kun muutatte Helsinkiin! Toivottavasti sua näkee Helsingin kaduilla tai sitten Espoon suunnilla :) Sun blogi on mun hdoton lemppari ja oon seurannut sua jo ennen Lontoo aikoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se joo kyllä loppupeleissä kivaa, vaikka ihan hullu Tre-ikävä tuleekin :) Heh, tuu nykäsee hihasta jos näät!! :) Ihana <3

      Poista

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!