2.4.2015

Ihana ihmevesi

Olen totaalisen rakastunut.

Ei, en ole vaihtanut miestä, mutta olen saanut uuden kumppanin. Kumppanin, joka toivottavasti kestää mukana menossa mahdollisimman kauan. Garnierin misellivesi, missä olet ollut koko elämäni?

Se on helppo ja vedetön.
Se puhdistaa meikin ja muun iholle päivän (tai vaikka yönkin) aikana kertyneen lian.
Se on tuoksuton eikä sitä tarvitse hangata.
Se sisältää taianomaisia mutta täysin kemiallisesti selitettävissä olevia misellejä, jotka lukitsevat lian sisäänsä.



Mä vihaan yli kaiken kasvojen pesemistä! Se tunne, kun lavuaarin yllä yrittää hangata nassua jotenkin puhtaaksi joka reunasta ja samaan aikaan vesi valuu kyynärpäihin, hrrr. Misellivettä käyttäessä tarvitsee vain vanulappuja. Mun atooppinen, kosteusvoiteestakin yleensä kiristelevä ihmeiho on nauttinut ruusuista elämää sen jälkeen, kun ostin putelin tätä vedetöntä vettä. Iho tuntuu pehmoiseltä, puhtaalta, kimmoisalta eikä kiristä sitten lainkaan! Oon ihan järkyttynyt, että tämä tuote on ehtinyt olla markkinoilla Suomessakin jo vuoden ja löysin sen vasta nyt.

Oon jo yrittänyt jakaa tämän tuotteen ilosanomaa kaveripiirissä, toivottavasti mahdollisimman moni löytää tästä samanlaisen hyödyn ja pelastuksen kuin minäkin. Yhdessä tämä ja se Cliniquen kosteusvoide on saaneet mun ihon taas rauhoittumaan ja näyttämään jopa hyvältä, oih. Vielä en taida keksiä mitään huonoa, ja se on tälle pessimistille aika suuri saavutus :D

Onko teillä kokemuksia misellivesistä, Garnierin tai jonkun muun??

2 kommenttia:

  1. Kokeilin tätä eilen sulta, hope you dont mind :P harkitsen kyllä oman putelin ostamista!

    VastaaPoista

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!