3.4.2015

Ihan pihalla


Oivoi, mä oon taas ihan tasaisen pihalla kaikesta eduskuntavaaleihin liittyvästä! Niin pihalla, että oikein hävittää. En ole katsonut yhden yhtä vaalitenttiä, enkä tehnyt yhden yhtä vaalikonetta. Paneelikeskustelut voisi olla kiinnostavia, mutta mä en saa kyseistä aktiviteettia edes alkuun. Ylen Vaaligalleriaa on kaverit ja Miekkonen kehuneet kovasti, joten täytys varmaan ottaa pääsiäisen pyhinä pieni spurtti tähän koko touhuun :D

Haluaisin käydä ennakkoäänestämässä heti kun se aukeaa, koska ensi viikon jälkeen alkaakin sitten kunnon hulina kun lähden jo etukäteen pääkaupunkiseudulle aloittamaan työt. Virallinen muutto Helsinkiin meillä on vasta huhtikuun lopussa, aikomuksena mulla olisi sohvasurffailla äidin ja veljen luona nämä kaksi viikkoa.





Bleiseri; Pull & Bear
Toppi; H&M
Farkut; Gina Tricot
Laukku; vintage
Saappaat; Marta Jonsson

Haluaisin olla ihminen, jota kiinnostaa politiikka ja urheilu ja joka tietää niistä. Välillä oon tosi huolissani, että koituuko mun kohtaloksi vielä se, miten vähän seuraan tällaisia asioita? Mitä, jos missaan jotain elintärkeää. Onneksi tällaisen tilanteen eteen sattuessa Miekkonen lupasi kertoa oleelliset...

2 kommenttia:

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!