19.4.2015

Espoossa.

Ensimmäinen viikko pääkaupunkiseudulla on mennyt ohi ihan hujauksessa! Vielähän me ei olla virallisesti muutettu, se tapahtuu 1,5 viikon päästä, mutta mulla alkoi jo työt Espoossa ja asustelen tämän pariviikkoisen vähän sikisokin veljellä ja äidillä, Juuso puolestaan edelleen Tampereella töiden ja koulun kimpussa. Perjantaina meen Tampereelle neljän yön ihanalle minilomalle ja sitten alkaakin rykäisy nimeltä muutto!


Vielä ei olla jaksettu tehdä mitään vappusuunnitelmia, on elämä sen verran levällään tällä hetkellä haha. Kalusteitakin ollaan saatu myytyä, Juuso elelee Tampereen kodissa tällä hetkellä ilman sohvaa :D Ihanaa saada tavarapaljoutta pois, mieluummin elellään vähän askeettisesti nyt alkuun ja etsitään rauhassa kivaa sohvaa.

Mulla on uusi duuni alkanut ihan hyvin, väillä oon ihan superkova into päällä, välillä kaipuu Tampereelle ja vanhaan työhön on ihan ylitsepääsemätön! Uutta infoa tulee niin järjetön määrä, ettei tunnu pää pysyvän mukana ja aikamoista kahlausta tää on ollut. Mutta ehkä pikkuhiljaa, mulle on jokainen työntekijä uudessa työpaikassa sanonut, että "älä ihmettele vaikka fyysisesti oksettais ekat pari viikkoa tää tiedottomuus", mun mielestä tää on valitettavasti erittäin osuva kuvailu :D

Tällaista kuuluu tällä erää, nyt on bloggailu vähän hiljaisempaa kun elän matkalaukun varassa ja lähinnä töitä tehden ja iltaisin rentoutuen kirjojen parissa. Huomenna suuntaan taas äidin luokse Sipooseen, ehkäpä seuraava postaus ilmestyy siis sieltä!


Nyt pystyyn vaalikatsomot ja jännäämään, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!