12.4.2015

Tällä viikolla...

...olen nauttinut viimeisestä kokonaisesta viikostani Tampereen asukkaana. Suru vähän puserossa, mutta onneksi ne tärkeät ihmiset täällä eivät katoa elämästäni mihinkään ja tänne on niin äärettömän helppo tulla käymään :)

...olen Ikea-shoppaillut ystäväni kanssa! Lähinnä ostoslistalla oli kasseja muuttoa varten, mutta mukaan tarttui myös uudet nukkumistyynyt ja kauniita valkoisia, ohuita henkareita. Hieman silmät hapuili myös sinne ilmestynyttä uutta häämallistoa kohden, mutten vielä ainakaan sortunut.


...olen myynyt Tori.fissä vaikka mitä! Mm. verhot ja pari kirjaa. Juuso kävi varaamassa meille myös kirppispöydän ensi viikon jostain päivästä lähtien, olen hinnoitellut sitä varten tavaraa.

...olen pakkaillut ja siivoillut, yhyy miten kamalaa se onkaan! Samaan aikaan tosin on tyydyttävää käydä tavaroita läpi ja heittää pois kaikenlaista, minkä oli jo unohtanut ja mitä ei todellakaan tarvitse. Tällä hetkellä koti on kyllä yks banaanilaatikoiden luvattu laakso.


...kävin vaatekaapin läpi ja pakkasin jo ultimaattisimmat hellevaatteet, niitä tuskin tulen tarvitsemaan seuraavan parin viikon aikana. Kaappiin jäivät vain tällä hetkellä oleelliset! No okei, ei mulla ihan näin vähän vaatteita ole, vaatekaapin viereisessä rekissä roikkuu lisää.

...tein viimeisen työvuoroni työpaikassa, jossa olen ollut melkein 4,5 vuotta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttia, aurinkoinen!